lauantai 5. syyskuuta 2015

Elämäni Aakkoset!

Mun aakkoset! Koostuu mulle tärkeirtä asioist, ihmisistä, tunteistä, eläimistä yms :) en tajuu mikä tekstil on ku noin tumma mut toivottavasti näätte lukee :)


Aurinko! Tykkään lämmöstä ja ruksetumisest!

Baari :D

CD-levy: vanha kunnon cd levy niitäkin on muutemia. 

Duuni. Duunista saa rahaa!

Elämä! Kaikki me ollaan täällä jostain syystä!

Faija! Mulle tärkee ihminen! <3

Guess! Ihana merkki vaik onki vähä kallis!

Hevonen. Yks mun lempi eläimistä!

Ilo! Tunne joka saa ihmiset hyvän tuulikiksi. 

Joulu! Sillon on lunta ja saa lahjoja!

Koira. mun lempi eläin!

Laskettelu! Parasta talvessa.

Mummi! Tärkeä ihminen elämässäni!

Nelli! Meijän ihana koira!

Onni! Välillä se potkasee :)

Perhe! Parasta maailmassa!

Qstock. Ainoo asia mitä Qsta tulee mieleen :D

Rakkaus! Ihan asia elämässä

Sisko, sali! Paras sisarus ikinä! Sali koska vietän siel niin paljo aikaa :D

Treenaus! Ihan parasta mitä voi tehä!

Ulkoilu! Luonnossa on ihanaa

Vastuu, vpk! Halu ottaa omasta elämästä vastuuta! Mun rakkain harrastus! 

WhatsApp! Elämäni :D

Xylitol. Pitää hampaat terveenä

Ystävät! Tärkeintä elämässäni!

Zero! Vähä kalorinen

Åre! Paikka johon haluaisin

Äiti! Tärkein henkilö ikinä!

Ötökät. Useimite ällötävi!

Oli hauska pysähtyy hetkeks miettiin asioita! Kiva postaus tehkää tekin ihmeessä :) 
Kiitoskun luitte! :) 


1 kommentti:

  1. Varmaan sentakii teksti tommonen ku kirjotin noi ensin muistioon ja kopioin suoraan sieltä :D sori!

    VastaaPoista