keskiviikko 30. syyskuuta 2015

7 parasta sovellustani!

Mun top 7 sovelukset puhelimessa :)

Elikläks nää sovelukset on mun i phone6. 
Puhelin sovellukusia/appseja. 

                                  1

Ihan paras sovellus! Siis en tiijä miten voisin elää ilman tätä :D puhelinlaskut ois huipussaan jos tätä ei olis!

                                 2

Musiikki on mun elämä ni mikäs muukaan kun spotify! :)

                             

En osannu päättää kumpi on parempi joten snapchat & instagram! 
Snapvhat koska käytän sitä tosi usein ja tykkään kattoo mitä muun kaverit tekee. Seuraan myös julkkiksia siellä :)

Intagram! Se on nykypäivän facebook :D. No ei nyt ihan. Vähän eri metodi ku faces :) mut mulla on ollu ig jo aika pitkää 

                             

Face, koska käytän sitä edellee aika paljon :) ja siel on ryhmiä joita seuraan. Myös sukulaiset on siellä :) 

                               

Joo jotkunt ei käytä kik:ii enää mut mä käytän :) mä en haluu antaa mun puhelinumeroi ni sillon tää on hyvä chatti paikka :)

                           6

Ask.fm mun viimesin sovellus! Latasin maanantaina :) tykkään! Se vaikuttaa mukavalle ja siel voi anonyymisti kysyy mita vaan :) ainoo vaan et mult ei pahemmin kysellä mitää :/

Tune! Sevaan on niin hyödyllinen sieltä voi kattoo videoita/seurata vlogeja kuunella musiikkia ja tuhlata aikaa :)

                             

Fitnes24sevenin sovellus eli mun kuntosalin sovellus josta voin varata ryhmäliikunta tunnit :) tosi kätevä keksintö! 

Nää on mun lemppari sovellukset! Teillä varmaan on aika samoja sovelluksia! :)

Jos haluut alkaa seurata somessa
Instagram ziiruska
Snapchat ziiruska
Ask.fm ziiruska
Youtube ziiruska
Kik mutsta

Kiitos kun luitte! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti