perjantai 28. elokuuta 2015

Hiukset

Mun hiukset :)

Oon nyt kahen kuukauden sisällä vähä muokkaillu mun hiuksia ja nyt ne on aika luonnoliset! Mut mä haluun näyttää sen myös teille. 


Tälläset ne oli ennen elokuussa! Pelkkä harjaaminen.

Tämmöset ne oli heti herättyä elokuussa. 

Näillä taijon sen!

Tän näköseks!

No olin sitte elokuun alussa kaverilla joka opiskelee parturikampaajaks. Ja se leikkaili muiden hiuksia ni päätin sitte että no miks mä en leikkaa? Joten päätin että noo!!! Otetaan huonot pois! 

 Niistä sitte lähti ne huonot pois! Ja senjälkeen ne on ollu lyhyet! 
Alkuun olin vähä järkyttyny ja en ollu tottunu. Mutta nyt se on jo osa minua :)

Seuraavana ajattelin että blondaa hiukset koska juurikasvu oli aika järkyttävä!

     Ennen ja jälkeen!


Ei nyt kyllä vastannut ihan odotuksiani!
Voi olla että oma värini oli niin tumma. Mutta ennen olen saanut värjäyksen onnistumaan. Ensikeralla ostan jotain muuta! 
Hiuksiin laitettavat tökötit! :) 


Tigi hiuksiin jätettävä hoito aine!

Morpitoisis hiuksia korjaavaa ainetta!

Ja hius öljy Aviinesoil!

Hieron paine puollossa olevat aineet hiuksiini. Öljyn laitan otsatukkaan ja latvoihin. 

Mulla on aina ollu tosi paksut hiukset ja paljon hiusta! 


Nyt ku ne on vähä lyhyemmät ni niitä on helpompi käsitellä :) kyllä tykkään! 

Hiukseni ovat myös todella terveen tuntuset ja mäköiset :)


2 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää muutos, paljon paksumman näköiset tuli kun leikkasi huonot pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep niimpä :) alkuu vierastin mut nyt on tottunnu :)

      Poista