tiistai 16. kesäkuuta 2015

Voisin vähän kertoo teille itsestäni



Elikkäs olen 19 vuotias Helsinkiläis tyttö.
Opiskelen lähihoitajaksi kolmattavuotta.

Minulla on dyslekisa eli lukemisen erityis vaikeus.Se saattaa näkyä tekstissä joten pahoittelen kirjoitusvirheistä.

Olen ollut koko ylä-asteen ja puolet ala-asteesta erityisluokalla diagnoosin saatuani. Ensimmäisen luokan kävin Pilpalan ala-asteella Lopella. Muutin takaisin Helsinkiin ja menin toiselle luokalle Arabian peruskouluun. Toisella luokalla dysleksia huomattiin jolloin äitini/opettaja/minä päätimme, että kertaan toisenluokan. 
Sitten alettiin tutkia lukihäitiötäni.Diagnoosin saatuani vaihdoin jälleen koulua monimuoto luokalle Kallion ala-asteelle.Ylä-asteen kävin malminkartanossa, Apollossa monimuotoluokalla.
Nyt opiskelen stadin ammattiopistossa lähihoitajaksi ihan normaalilla luokalla.Alkuun minun oli vaika hyväksyä lukiaikkeuttani, mutta nyt olen jo kertonut siitä lähes kaikille ystävilleni. Kyllä minua/meitä on kiusettu erityisluokalla olevia, mutta olen aina antanut sen mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos. 
Kyllähän se sattuu kun sinua haukutaan mutta onneksi olen voinut kotona puhua asioistani jonka jälkeen ne eivät ole enään jääneet vaivaamaan.

perheeseeni kuuluu Äiti, Sisko ja koira Nelli.olen myös yhteydessä isääni hyvin usein mutta hän asuu Lahdessa.Sisko on minulle hyvin läheine ja puhumme aivan kaikesta avoimesti toisillemme.






NELLI

 Meidän rakas kultainenoutaja narttu.Nelli on 31.1.06 Hänelläkin on ollut värikäs elämä, nellill todettiin iho syöpä kolmevuotiaana jolloin nelli joutui ensimäiseen leikaukseen.Leikaus sujui hyvin ja elämä jatkuu.

Tänä talvena nelliltä löydettiin uusi patti jolloin sekin leikattiinmutta se ei ollut paha laatuinen niinkun kolmevuotiaana oli.


Jälleen elämä vei voiton ja nelli on täysin kunnossa.




Harrastuksetvapaapalokunta (vpk)olen aloittanut  2010
kuntosali: fitnes24seven



kerron lisää harrastuksistani ja laihdutus projektista
ni myöhemmin.




4 kommenttia: