lauantai 16. tammikuuta 2016

Treeni kuulumisia!


Nyt viimeisen kuudenkuukauden aja on tullut treenatua aika paljon. Osa varmaan huomannut sen mun instagramista tai snapchatistä. 

Mutta nyt aatelin vähä kertoo treeni kuulumisia ja laittaa kuvia kun mulla niitä on aika paljon. 

Mut ihanensimäinenä haluun kiittää mun iskää kun osti mulle joululahjaksi Polar A300  


Tämä fitnes/aktiivisuus ranneke on ollut todella hyvä ja tuonut lisä motivaatiota treeniini! Se mittaa sykeet ja tarkailee päivittäistä aktiivisuuttani, myös unen määrän mittari kertoo minulle. 

Tässä eiliseltä ulko jää kerraltani muutema huomioon otetava seikka mitä rkello minulle ilmoitti 


Olin yllätynyt miten sykeeni olivat pälkän jääkiekon peluun takia ajoitain noin korkealla.

Sitten haluaisin esitellä teille vähän mun treeni varusteita


Nää ostin Stadiumista

Adidaksen treeni leginsit oli talvi alennuksessa 19.95€ 

juoksu takki on socin 19.95€ sekin oli talvialenuksessa. 

Sitten mä ostin lahjakortila ja iskä makso puolet näistä kengistä!


ADIDAS ULTRA BOOST! 

Onneks oli iskä mukana ja suostu ostaa noi mulle! Harmitaa vaan kun kelit on niin talviset että en oo oikeen päässy juoksee viellä. Mutta on niitä testattu ja hyvin toimii! Tosi kevyet ja hengittää hyvin. Kyllä rullasi juoksu hyvin kun oli nämä uudet addut jalassa. 

Nyt vaan otelaan että talvi menee ja lenkki kausi pääsee kunnolla käyntiin. 



Sain myös tämmösen treenipäiväkirjan joululahjaks. Siihen merkataan jokaipäivältä treeni ja mitä on syönyt. 
Päiväkirjan pitäminen on ollut helppo tapa huomata kehittyminen salilla. Josta päästäänkin seuraavaan aisiaan!


Aloitiin jalkapräsillä noin 50kg ja nyt olen pääsyt jo 130kg.  Kehitys on ollut huimaa ja tapahtunut todella nopeasti. 

 
Ruokavaljohan on minulla aika tarkka mutta ei kurin omainen. En pidä herkkujen syömistä pannassa. Olen suonut itselleni luvan syödä herkkuja mutta kohtuudella ja ihan korkeintaan muuteman kerran viikossa. Yleensä minun ei edes mieli tee karkkia enemänkin levokset ovat heikko kohtani. Mutta kunnon sali treenin jälkeen ei nekään käy mielessä. 

 
Pyrin käymään ryhmäliikunta tuneilla vähintään kerran viikkoon. Mutta yleensä käyn kahdesti!




2 kommenttia:

  1. Moikka!

    Luin että oot lähdössä inttiin ens kesänä:)? Miekin oon, kiva löytää ns kohtalo tovereita:) jos haluut juskailla ni mulle voi laittaa viestii vaik faces (Marika Kajander) :)

    VastaaPoista