sunnuntai 29. marraskuuta 2015

15 FAKTAA minusta!




1.  Harrastan vapaapalokunta, käyn salilla, talvisin laskettelen  ja käyn usein ratsastamassa tuttujen hevosilla. 

2. Treenit! 4kertaa + airobiset ja vpk 2kertaa viikossa.  salillakäynti oli alkuu tosi rankkaa ja tuntu ettei löydy aikaa mutta siit on tullu niin rutiini että se on nykyään outoo jos ei käy salilla. 

3. Heinäkuun 7 päivä armeija! vihdoin odotus palkitaan =)

4. Miksi armeijaa? Mä haluun yrittää kokee mahdollisimman paljon asioita mun elämän aikana ja haluun kokeilla omia rajojani. 

5. Mua henkilökohtasesti ärsytää kun 19v on muka teini. Se riippuu täysin ihmisestä! Mun mielestä 19v ei ole teini se on nuori aikuinen elle jopa aikuinen. Perustelut täälle: 19vuotias on (pitäisi olla) kykeneväinen ottamaan vastuun itsestään, olemisesta, elämisestä, teoistaan ja sanoistaan (kantamaan vastuun).  Mä tiedän kyllä kaikki ei todelakaa siihen kykene mutta se onki mun mielipide. Mä oon itte sen 19 ja mä kykenen täysin näihin asioihin ihan siinä missä kukatahansa minua vanhempi. 
Mä oon aika monta kertaa kuullu sen kun jolekin mun läheiselle tai mulle sanotaan "liijan nuori aikusen saapaisiin, liijan nuori ottamaan vastuun, se onki niin nuori ettei se viellä ymmärrä, se okin junnu viellä. 
Ei kaikkea kukaan voi osata! Mutta jos siihen ei anna tilaisuutta niin miten voisikaan oppia?

Mä oon saanu tilaisuuksia mua on tuettu ja autettu elämässä niinä vaikeinaki hetkinä! Mua on potkittu perselle että tee jotain äläkä odota että muut tekee sun puolesta, sillon se tuntu tyhmältä ja pahalta mut sit vaan menee ja tekee sen asia! Mutta kyllä vanhemilla on iso rooli tehdäasioille jotain ja patistaa. 

siitä mä saan kyllä kiittää mun perhettä! Ne on kasvattanu musta tasapainisen naisen alun jolla on eväät ihan mihin vaan, kiitos! Te ootte mulle korvaamatomia <3

6. Mä oon oppinnu sen näiden vuosien aikana että kukaan meistä ei oo täydellinen, mutta jos pikkusen kovemmin yrität ni voit saavuttaa paljon enemmän kun arvaatkaan. 

7. Mä teen itse lähes kaikki joululahjat kavereille ja perheelle, lemmikeille ostan. 

 8. Mun hiusten värjäysoperaatio on menny pikkasen pielee! Piti tulla vaaleenruskee liukuväri, tuli harmaa liukuväri! Otin värinpoiston nyt mulla on liukuvärjätty  mansikkablondi. 

9. Mä oon pitkään pohtinu että parisuhde, sinkku, parosuhde, sinkku, ja nyt mä oon päättäny turha stressaa jos se on tullakseen se tulee itestään. Ja tässä elämäntilanteessa mulla ei semmoseen ole aikaa.  Jos joku urho osuu kohdalle ni sit täytyy miettii uudellee. Mut en hae mitää. 

10. Postin lakon takia mun tilaukset on myöhässä :o mä tilasin neljän kaverinkaa suojakuorii ja en jaksa oottaa et ne tulee! 
Ps. Tilasin black fredayn kunniaks yhet kengät. Esittelen ne tulevalla videola. 

11. Mä oon ajatellu tänä uutenavuotena tehdä uuden vuoden lupauksen! Ja pitää siitä kiinni! 

12. Haluaisin vietää enemmän aikaa koko perheen kanssa. Mä nään kaikkia yksittäin, mut yhteistä aikaa ei oo tarpeeks. 

13. Mun elämässä on tällähetkellä kaikki tosi hyvin balansissa! Mä oon saanu kaiken toimimaan ja aikaa järjestettyä. 

14. Vaikka meidän perheellä ja mun elämässä on ollut tosi rankkaa aika-ajoin mä oon siitä kiitollinen että musta on tullu näin tasapainonen ihminen. 

15. Life is for living! nauttikaa siitä kun se on mahdollista!! <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti